ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza
a http://kellemeskaracsony.hu/ (a továbbiakban: Weboldal, Honlap) elérhető
szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi
használatának feltételeit.
Felhasználó személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató
rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a főoldalról vagy a lábjegyzetben (footer).
A Weboldal használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen
ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.
A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a cégünk nem iktatja, így az
utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.
A cégünk semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Amennyiben Felhasználónak bármilyen kérdése lenne a Webáruház működésével,
rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan, akkor a következő
elérhetőségeken érdeklődhet:
E-mail cím: kellemeskaracsony@gmail.com
Felhasználó a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:
1. Kellemeskaracsony.hu adatai
1.1.      Szolgáltató:
ND Self-Enterprises Kft.
Képviselő: Nagy Dávid Zsolt
Székhely: 4031 Debrecen, Kishegyesi út 113/b
Levelezési cím: 4031 Debrecen, Kishegyesi út 113/b
Telefonszám: +3630725590
E-mail cím: kellemeskaracsony@gmail.com
Adószám: 27935077-2-09
​Nyilvántartó bíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága

1.1 Információk az át nem vett csomagokról.
Házhozszállítás esetén átutalással vagy utánvétes fizetéssel fizetni. Utánvét esetén a
termék árát, valamint a házhozszállítás és esetlegesen az utánvét kezelésdíját a
csomag átvételekor az azt kiszállító futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a
megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számla a csomag átvételekor átadásra kerül az Ön részére a csomagban.

Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat szállítja ki. A csomagok
kézbesítése munkanapokon történik. Minden reggel SMS értesítőt küld a GLS
munkatársa arról, hogy várhatóan mikor kerül kézbesítésre a csomag. Amennyiben
az adott időszakban nem tartózkodik otthon, érdemes felvenni az SMS értesítőben
szereplő telefonszámon a futárral a kapcsolatot vagy szállítási címként célszerű
(amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat 2
kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a
megrendelőre terheljük!
2. FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
2.1. A Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és
elfogadja, hogy nem vállalunk felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és
nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget
vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Cégünk kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért.
Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Webáruház használata során
harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon
ne sértse. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját
magatartásáért, cégünk ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró
hatóságokkal a jogsértések felderítése végett. A Felhasználók által a Honlap
használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a ND Self-Enterprises Kft.
jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a honlap
jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. A
szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek
más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más
tevékenységéért cégünk nem vállal felelősséget. Az Internet globális jellege miatt
Felhasználó elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti
jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles eljárni. Amennyiben a Honlap
használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga
szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Felhasználót terheli a felelősség.
Amennyiben a Felhasználó a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt
haladéktalanul jelezni a cégünknek. Ha a cégünk jóhiszemű eljárása során a jelzést
megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak
módosítására. ND Self-Enterprises Kft. és Felhasználó között a jelen Általános
Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó
törli a regisztrációját, vagy ha a cégünk törli a Felhasználó regisztrációját.

2.2. Szerzői jogok
A Weboldal egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a
Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog
(így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. ND Self-Enterprises Kft. a szerzői jogi
jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon
keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi
tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek
közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését,
szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra
mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából a honlapunk előzetes
írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli
felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy
letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a cégünk előzetes
írásbeli engedélyével lehetséges. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott
jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen
rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Honlapon szereplő bármely
kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A
Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges
ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi
alkotások a ND Self-Enterprises Kft. előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen
egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók. A cégünk fenntartja
minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a domain nevére,
az ehhez tartozó aldomainekre, a cégünk által foglalt minden más domainnévre,
annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan
tevékenység, amely a honlapunk és cégünk adatbázisának kilistázására,
rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére
irányul, kivéve, ha erre a cégünk külön engedélyt ad. Külön megállapodás, vagy az
erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a honlapunk által
rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a weboldalunk
adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő
adatokat felülírni. A Szolgáltatás igénybevételével Felhasználó elfogadja, hogy a
cégünk és honlapunk a Szolgáltatás igénybevétele során a Felhasználó által feltöltött
adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol,
korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

3. A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS

3.1. Regisztráció
A Webáruház tartalmának jelentős része elérhető minden Felhasználó számára,
regisztráció nélkül. Egyes szolgáltatások, így a vásárlás azonban regisztrációhoz
(majd belépéshez) kötöttek, így a Webáruházban történő vásárlás feltétele az
érvényes regisztráció. Felhasználó regisztrálni a Webáruház felületén megtalálható
„az első rendelés leadása közben tud, ahol a következő adatokat szükséges
megadnia a cégünk részére: Email cím Jelszó Vezetéknév Keresztnév Telefonszám,
Cím (város, irányítószám, utca név, házszám, ország) A regisztráció sikeréről a
honlapunk e-mailben tájékoztatja a Felhasználót. A regisztrált Felhasználónak a
későbbi rendelés leadása esetén már csak be kell jelentkeznie a létrehozott
regisztrációs fiókba az e-mail cím és a jelszó megadásával és a megrendelés során
nem kell újra és újra megadnia adatait. Felhasználó jogosult a regisztrációját
bármikor törölni az kellemeskaracsony@gmail.com e-mail címre küldött üzenettel. Az
üzenet megérkezését követően cégünk köteles haladéktalanul gondoskodni a
regisztráció törléséről. Felhasználó felhasználói adatai a törlést követően azonnal
eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott

rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi
ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért
kizárólag a Felhasználó a felelős. Amennyiben Felhasználó tudomást szerez arról,
hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy
hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig
feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon
visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a cégünket. Felhasználó vállalja, hogy a
regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak
érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

3.2. Megrendelés
A Honlapon történő bejelentkezést követően a Felhasználó megrendelést adhat le a
Honlapon eladásra meghirdetett termékekre. Felhasználó a megrendelni kívánt
termék részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre
történő kattintást követően tájékozódhat. A képek bizonyos esetekben eltérőek a
valós termék képétől. Felhasználó a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen
található „Kosárba rakom” gombra kattintva választhatja ki a megrendelni kívánt
terméket és helyezheti kosarába, és ugyanezen a felületen tudja megadni termék
mennyiségét, a mennyiség pontos beírásával. A termékek kosárba helyezése még
nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy Felhasználó rendelésének automatikus
rögzítését, továbbítását. A kosár tartalmának megtekintéséhez a „Ugrás a kosárhoz”
vagy a kosár menüpontra kell kattintania a Felhasználónak, mely az oldal tetején,
jobb oldalon, a kosár ikon alatt található. Ezen a felületen a Felhasználó még
bármikor módosítani tudja kosarának tartalmát, hiszen lehetősége van arra, hogy
töröljön terméket kosarából a X ikonra gombra kattintva, illetve a termék
mennyiségén (darabszámán) is változtatni tud a a KOSÁR gombra megnyomása
után. Amennyiben a Felhasználó nem kíván tovább válogatni a termékek között,
akkor a kosáron belül, a kosár tartalma utáni oldalon megtalálható adatlap (a
továbbiakban Megrendelési adatlap) kitöltésével elkezdheti a megrendelési
folyamatot. Ha a Felhasználó rendelkezik kuponkóddal vagy bónusszal, akkor itt
érvényesíteni, felhasználni tudja a Felhasználó a kupon, bónusz kód megadásával.
vagy tovább nézelődhet a Webáruházban, a böngészőjében található vissza gombra
kattintva. A Megrendelési adatlapon a Felhasználónak meg kell adnia a megrendelés
teljesítéséhez szükséges és a 3.1. pontban feltüntetett adatokat, a szállítási módot. A
szállítási módtól függően változik a fizetési módok közötti választási lehetőség, mely
a szállítási mód mellett kerül feltüntetésre. Ha a Felhasználó olyan szállítási módot
választ, ahol, ami mellett több fizetési lehetőség került feltüntetésre, közöttük a
Felhasználó a Megrendelési adatlap mellett megjelenő lehetőségek közül úgy tud
választani, hogy rákattint a fizetési módra, majd a megjelenő felületen az
„Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja kiválasztani a kívánt fizetési módot,
mellyel egy időben a Felhasználó a megrendelését el is küldi a honlapunk részére,
amely szerződéses ajánlatnak minősül. A megrendelés elküldését követően a
rendszer a képernyőn keresztül (is) és emailben tájékoztatja a Felhasználót a
rendelés sikerességéről, a rendelési azonosítóról, illetve hogy Felhasználó e-mail
üzenetet fog kapni a rendelés visszaigazolásáról. A megrendelések állapotát a
„Rendeléseim, Korábbi rendelések” menüpont alatt ellenőrizheti a Felhasználó. Ezt a

funkciót kizárólag regisztrált Felhasználók vehetik igénybe és a funkció belépés után
érhető el. A rendelés állapotáról a weboldalunk e-mailben értesítőt küld. A cégünk
fenntartja a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy
teljes egészében. Erre kizárólag a Felhasználóval történő egyeztetést követően
kerülhet sor. A cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a
beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli
változása miatt.

3.3. Kedvezmények, kuponok
A kuponok kedvezményeket biztosítanak, melyek által csökkenthető a vásárlás
összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok
felhasználásakor a kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti kis üres
rublikában, majd a „hozzáadás” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a
végösszegből a kupon értéke. Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés
nem lehetséges.

3.4. Adatbeviteli hibák javítása Felhasználónak a rendelés bármely szakaszában és
a megrendelés cégünk részére való elküldéséig a Webáruház felületén bármikor
lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (felhasználói
adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a X
ikonra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott
mennyiség (+,_ gombokkal módosítható), rossz termék elhelyezése a kosárban,
majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).

3.5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a cégünk késedelem nélkül, e-
mailben haladéktalanul, de legkésőbb 72 órán belül visszaigazolja a Felhasználó
részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve
regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a
rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek
felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő
végösszeget. E visszaigazoló e-mail cégünk részéről a Felhasználó által tett ajánlat
elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre honlapunk és
Felhasználó között. Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem
nélkül (72 órán belül) nem kapja meg cégünktől az elküldött rendelésére vonatkozó
visszaigazoló e-mailt. Ha Felhasználó rendelését már elküldte a honlapunk részére
és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1
napon belül jeleznie kell a cégünk felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének
elkerülése érdekében. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek
minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az
elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben

foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és
szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács
2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

3.6. Fizetés
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a Honlapon megrendelt termék futárszolgálat
igénybevételével kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a
megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben.
Előre utalás bankszámlára: Felhasználó a megrendelt termékek árát azok
kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a rendelés után e-mailben
megkapott bankszámlára banki átutalás útján. Előre utalás esetén a megjegyzés
rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti. Előre utalás
esetén a Felhasználó a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás jóváírását
követően jogosult. PayPal fizetés esetén a termék egyből kifizetésre kerül. Erről a
PayPal és a honlapunk is emailben értesíti a megrendelőt.
Barion bankártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén
keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A
szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló
intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

3.7. Számla
Honlapunk a megrendelt termékek kiszállításakor vagy azt megelőzően Felhasználó
részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kinyomtatott számlát ad.

3.8. Szállítás
A Honlapon leadott rendelések kiszállítása – terméktől függően – a futárszolgálat
igénybevételével történik, az online rendelés során a Felhasználó által megadott
címre. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 vagy 12-17 óra között kézbesíti
a megrendeléseket. Amennyiben Felhasználó ebben időszakban nem tartózkodik a
megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a
szállítási időszakban a Felhasználó biztosan át tudja venni a megrendelt terméket. A
csomag aktuális helyzetéről a honlapunk értesítést küld a Felhasználó részére e-
mailben a regisztrációban megadott email címre. Amennyiben a Felhasználó a nem
tartózkodik a rendelés során megadott szállítási címen, akkor a futárszolgálat
másnap újra próbálja a kézbesítést. Második sikertelen kézbesítés után a küldemény
a helyi postán átvehető, amiről értesítést hagy a futárszolgálat. A futárszolgálatnak

cégünk megadja a Felhasználó telefonszámát, így a futár fel tudja venni a
Felhasználóval a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi
gond lenne a kiszállítással kapcsolatban. Miután a futárszolgálatnak cégünk átadja a
küldeményét, Felhasználó e-mailben meg fogja kapni a küldeményazonosítót. A
küldeményazonosító a cégünk ügyfélszolgálatától is lekérdezhető.
(kellemeskaracsony@gmail.com)  A terméknek a kiszállítást végző személytől való
átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi
és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a futár
távozása után a cégünknek utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll
módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag
mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében
foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a
termék). Ha Felhasználó sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az
átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet
kell felvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék,
és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét cégünk
díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért cégünk felelősséget
nem vállal!

3.8.1. Szállítási költségek
GLS futárszolgálattal: 1990 Ft.

3.8.2. Szállítási határidő A megrendelések jelentős részének kiszállítása megtörténik
2-3 munkanapon belül. Nagyon fontos, hogy a cégünk – eltérő megállapodásának
hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb
harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a
terméket. A cégünk késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználó jogosult
póthatáridőt tűzni. Ha honlapunk a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó
jogosult a szerződéstől elállni. A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a
szerződéstől elállni akkor, ha a) a cégünk a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető
rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett
volna teljesíteni.
3.9. Személyes átvétel
Személyes átvételre nincs lehetőség.
3.10. Termék ára
A termékek vételára a Webáruházban az általános forgalmi adót és egyéb
közterheket is tartalmazó módon van feltüntetve. A termékek vételára nem
tartalmazza a kiszállítás költségét. A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül
feltüntetésre.

4. ELLÁLÁSI JOG

A felhasználó az elállásijogát a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezései
szerint gyakorolhatja. A felhasználó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e
szerződéstől, azonban a honlapunk a 14 napon felül még 14 napot vállal bontatlan
csomagolás esetén.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a
felhasználó vagy a felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy
a terméket átveszi illetve több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor
amelyen a felhasználó vagy a felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő
harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi. Ha a felhasználó elállási
jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles
eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az 1.
pontban megjelölt címre.

A felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő
lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. A felhasználó további részletes információkat
talál az elállási jogával kapcsolatban a http://fogyasztovedelem.kormany.hu/
honlapon.

Amennyiben a felhasználó csomagjának összegét előreutalással rendezte és a
csomag önhibánkon kívül nem érkezik meg, abban az esetben a szállítás díja – és a
visszaszállítás díja – a megrendelőt terheli. A magyar jogszabályok szerint az elállási
jog csak kizárólag az átvett csomagok esetében érvényes. Elállási jogot át nem vett
csomagok esetében nem tudunk biztosítani. Amennyiben a felhasználó a rendelését
szállítás előtt visszamondja a vételár és a postaköltség összegét térítésmentesen
utaljuk vissza a felhasználó számlaszámára.

Az elállás joghatásai
Ha a felhasználó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a
felhasználó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a
cégünk visszatéríti a felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást,
ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt
merültek fel, hogy a felhasználó a cégünk által felkínált, legolcsóbb szokásos

fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az
eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a
cégünk kivéve, ha a felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a
hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a felhasználót
semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatja a
cégünk, amíg vissza nem kapja a terméket, vagy a felhasználó nem igazolta, hogy
azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A felhasználó köteles a cégünk számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül,
de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül
visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő
letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a felhasználó viseli. A felhasználót
ezenfelül az elállással kapcsolatban egyéb költség nem terheli. A cégünk azonban
követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható
állapotban, akkor a felhasználó kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru
állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen
ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

A felhasználó nem gyakorolhatja az elállási jogát:

A romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékek tekintetében.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai
okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. a szexuális
segédeszköz, kozmetikai termékek, krémek, masszázsolajak, alsó fehérneműk). Az
ilyen termékek visszavétele a cégünktől nem várható el akkor, ha a felhasználó a
terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű
használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel
vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy
egészségügyi minősége már nem garantálható.

Ezen termékek esetében az elállási jog csak akkor illeti meg a felhasználót, ha a
termék csomagolását még nem bontotta fel.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai
kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru
átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését
azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény
kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell
tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem
tudunk!

5. SZAVATOSSÁG

Fogyasztói szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a
teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés
időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba
jellegével összeegyeztethetetlen. Az első hat hónapban tehát a cégünknek kell
bizonyítania, hogy a fogyasztónak eladott dolog a teljesítés időpontjában megfelelt a
szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Hat
hónapon túl azonban már a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termék hibás volt.

5.1. Kellékszavatosság
Felhasználó a cégünk hibás teljesítése esetén a honlapunkkal szemben
kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Felhasználó
az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti
szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása
időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait
Felhasználó érvényesíteni már nem tudja. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén
a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt
érvényesítheti szavatossági igényeit.  Felhasználó – választása szerint – kérhet
kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott
igény teljesítése lehetetlen vagy a cégünk számára más igénye teljesítéséhez képest
aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Felhasználó
nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását vagy a hibát a cégünk költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve
mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen
hiba miatt elállásnak nincs helye. Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról
egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az
indokolt volt, vagy arra a cégünk adott okot.  Felhasználó köteles a hibát annak
felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított
kettő hónapon belül közölni a cégünkkel.  Felhasználó közvetlenül a cégünkkel
szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.  A szerződés teljesítésétől
számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba
közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket a
webshopunkból vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen
esetben a cég csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti,

vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást
követően keletkezett. Amennyiben a cégünk bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a
Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles Felhasználó által támasztott
szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után
azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba
már a teljesítés időpontjában is megvolt.  Ha Felhasználó a szavatossági igényét a
terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében
érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül
érvényesítettnek.

5.2. Termékszavatosság A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak
minősülő vásárló – választása szerint – a 5.1. pontban meghatározott jogot vagy
termékszavatossági igényt érvényesíthet.  Felhasználót azonban nem illeti meg az a
jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt
egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény
eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított
részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Felhasználó a gyártóval szemben
érvényesítheti. Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék
kijavítását vagy kicserélését kérheti, azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és
elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött létre szerződéses
jogviszony, hiányzik a szerződés. A termék hibáját termékszavatossági igény
érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.  Egy termék akkor minősül
hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.  Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi
forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e
jogosultságát elveszti. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül
köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül
közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő
kárért a fogyasztó felelős.  Felhasználó termékszavatossági igényét az ingó dolog
gyártójával vagy forgalmazójával (honlapunk) szemben gyakorolhatja.  A gyártó,
forgalmazó (honlapunk) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége
alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében
gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása
szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék
hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.  A gyártónak,
forgalmazónak (honlapunk) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.  5.3.
Jótállás  Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásával
kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi)
hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében
értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A
kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a
kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő
átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a cégünk vagy annak megbízottja
végzi, az üzembe helyezés napja. cégünk a termékhez mellékelt jótállási jegyet akkor
érvényesíti, amikor a Felhasználó a terméket átveszi. Jótállás esetén Felhasználót
ugyanazon jogok illetik meg, mint az 5.1. pontban, a kellékszavatosságról szóló

részben feltüntetettek. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az
esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhasználót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt
egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól
függetlenül Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a 5.1 és a 5.2. pontban
meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.  Nem tartozik jótállás alá a
hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így
például, ha a hibát  – szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe
helyezést a cégünk, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen
üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza) –
rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen
kívül hagyása, – helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, – elemi kár, természeti
csapás okozta.  A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel
okozott költséget köteles a cégünknek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a
Szoláltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.  A cégünk kétség
esetén szakértő bevonásával megvizsgáltatja a terméket. A vizsgálat célja annak
bizonyítása, hogy kinek a felróható magatartásának következménye a termék hibás
volta. Amennyiben bebizonyosodik, hogy a hiba oka a nem rendeltetésszerű
használat következménye, cégünk nem köteles a jótállási igény teljesítésére.  Ha a
Fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől)
számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a cégünk nem
hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve,
hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A kijavítást vagy
kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére
figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni.
A cégünknek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt
napon belül elvégezze. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet
beépítésre. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely
alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő
a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt
(kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként
jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. A jótállási kötelezettség teljesítésével
kapcsolatos költségek a cégünket terhelik. A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál
súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható
terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a
javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az
el- és visszaszállításról a cégünk gondoskodik. A jótállás nem érinti a Fogyasztó
jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési
– jogainak érvényesítését. Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztó a megyei
kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is
kezdeményezheti. A jótállási igény a jótállási jeggyel és az azon megjelölt szervizben
közvetlenül (is) érvényesíthető. Jótállási jegy Fogyasztó rendelkezésére
bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell
tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi
adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a Fogyasztó
bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését
igazoló bizonylattal érvényesíthetőek. 5.4. Szavatossági, jótállási igények
érvényesítése  Szavatossági és jótállási igényeit Felhasználó érvényesítheti: a
honlapunkon, kellemeskaracsony@gmail.com

6. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

6.1.Panaszügyintézés helye, ideje, módja  Felhasználó a termékkel vagy a cégünk
tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a következő elérhetőségeken
keresztül terjesztheti elő:  Levelezési cím: Debrecen, Bayk András u. 72.
Telefonszám: +36 30 725 5590 E-mail cím: kellemeskaracsony@gmail.com. Cégünk
a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli
panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha
a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a cégünk a panaszról
jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.
Cégünk a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli
panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor
az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;
cégünk a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával
közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal
egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.  Minden egyéb esetben a
cégünk az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. ND Self-Enterprises
Kft. a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az
intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.  A panasz elutasítása
esetén cégünk az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

6.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek  Amennyiben honlapunk és Felhasználó
között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita cégünkkel való tárgyalások során nem
rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:
– Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál – Békéltető testület eljárásának
kezdeményezése – Bírósági eljárás kezdeményezése – Online vitarendezési
platformon keresztüli jogvita indítása: Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot,
amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra,
hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy
kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják
érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha
Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással
kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online
vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt,
közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési
testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/event=main.home.show&lng=HU  Békéltető
Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön
törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és

középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval
kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

7. AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA
ND Self-Enterprises Kft. jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a
Felhasználók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is
módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első
használata alkalmával válnak hatályossá Felhasználóval szemben, azokat a
módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

8. TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

A vételár teljes kifizetéséig a termék a cégünk tulajdonában marad. Ha a termék a
vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Felhasználó
birtokába kerül, felelősséggel tartozik a cégünk irányába mindazon károk
tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

9. ALKALMAZANDÓ JOG ÉS VITARENDEZÉS

A jelen ÁSZF-re, annak tárgyára és értelmezésére (valamint a szerződésen kívüli
jogviták és követelések rendezésére) a magyar jogszabályok az irányadók. A felek
elfogadják a magyar bíróságok kizárólagos joghatóságát.

A cégünkre nem vonatkozik semmilyen speciális, kötelezően alkalmazandó peren
kívüli panaszkezelési mód vagy vitarendezési mechanizmus (a békéltető testület
eljárásán kívül) sem jogszabály, sem a ND Self-Enterprises Kft. döntése alapján.
Jogvita esetén a felhasználó az illetékes békéltető testülethez fordulathat. A
békéltető testülethez fordulás és a békéltető testület eljárásának szabályait a
fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 18-37/A. § bekezdése tartalmazza
részletesen.

Panaszával az alábbi békéltető testülethez fordulhat:
Bács-Kiskun megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető
Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefon: 06-76-501-500
Fax: 06-76-501-538
Levelezési cím: 6001 Kecskemét, Pf. 228.
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: http://bacsbekeltetes.hu

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefon: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: bekelteto@pbkik.hu
Honlap: http.//www.pbkik.hu

Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefon: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető
Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefon: 06-46-501-091, 501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
Honlap: http//www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Honlap: http://www.bekeltetes-csongrad.hu

Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefon: 06-22/510-310 vagy 06/22-510-323
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu és bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető
Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefon: 06-36-416-660 / 105 mellék
Fax: 06-36-323-615
E-mail: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő
Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba.
Telefon: 06-20-373-2570
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett
Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefon: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259

Email: kemkik@kemkik.hu
Honlap: http://kem-bekeltetes.webnode.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A
Telefon: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Honlap: www.nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefon: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-269-0703
Honlap: http://www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
Telefon: 06-82-501-000
Fax: 06-82-501-046

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett
Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefon: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefon: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: pergel.bea@vmkik.hu (Pergel Bea békéltető testületi munkatárs)

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220
Telefon: 06-88-814-111
Fax: 06-88-412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
Honlap: http://www.bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefon: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: [2018-01-13]